DéWoonnotaris.nl volgt in haar beleid rond het Coronavirus (Covid-19) de richtlijnen van het RIVM
Ons kantoor neemt de nodige voorzorgsmaatregelen om uw en onze gezondheid te beschermen.
Dit heeft gevolgen voor geplande besprekingen en afspraken tot ondertekening van uw akte(n). Daarnaast gelden maatregelen voor bezoek aan ons kantoor en de uitvoering van de werkzaamheden door onze medewerkers. Graag informeren wij u hierbij over het vastgestelde beleid.
Geplande besprekingen en afspraken tot ondertekening van uw akte(n)
Geplande besprekingen en passeerafspraken gaan in principe door.
Wilt u de afspraak liever uitstellen of per volmacht tekenen? In de meeste gevallen is dat mogelijk.
Neemt u dan gerust contact met ons op voor overleg.
Indien bij uw afspraak meerdere partijen zijn betrokken (zoals bij aankoop woning) dan dient dit uiteraard met de andere partij te worden afgestemd.
Wij verzoeken u uitdrukkelijk om geen personen mee te nemen, die de akte niet hoeven te ondertekenen.
Heeft u een afspraak voor een bespreking staan en wilt u deze liever digitaal of telefonisch laten plaatsvinden? Neemt u dan even contact met ons op.
Voor afspraken bij u thuis of "op locatie" zal vooraf in overleg worden bekeken of deze doorgang kunnen vinden.
Bezoekers aan ons kantoor
Om verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, verwachten we van bezoekers aan ons kantoor dat zij zich ook aan de richtlijnen van de RIVM houden. Heeft u last van verkoudheidsklachten, hoesten en/of koorts, dan verzoeken wij u niet naar ons kantoor te komen. Neemt u dan contact met ons op en wij zullen samen met u naar een oplossing zoeken.
Bij aanwezigheid in ons kantoor vragen wij u de richtlijnen te blijven volgen die door de RIVM zijn opgelegd. Wij schudden geen handen meer, maar hopen dat u zich desondanks toch welkom voelt.
Verder vragen wij u regelmatig de handen te wassen en te hoesten/niezen in de elleboog.
Alle medewerkers van DéWoonnotaris.nl houden zich aan de richtlijnen van de RIVM. Gezien de grootschaligheid van dit virus kunnen wij geen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele negatieve gevolgen voor uw gezondheid na bezoek aan ons kantoor. Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk risicos te beperken.
Medewerkers
Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. Zij worden ook geacht thuis te blijven bij (milde) verkoudheidsklachten, hoesten en/of koorts. Er vindt geen uitwisseling plaats van medewerkers tussen onze kantoren. Zo hopen we de continuïteit en de doorgang van de afspraken de komende weken zoveel mogelijk te waarborgen. Medewerkers die vanuit huis werken zijn zowel telefonisch als per e-mail gewoon bereikbaar.
Op onze website zullen wij deze informatie bijwerken als er nieuwe richtlijnen van toepassing worden. Raadpleeg daarom regelmatig onze website, met name als u een afspraak bij ons heeft in de komende weken.
Met vriendelijke groet,
Directie DéWoonnotaris.nl
(Onderdeel van Huijbregts Notarissen & Adviseurs N.V.)